Brand Concept
「一瞬の時の中に存在するだけでなく、ワードローブ・想い出に残るモノ創り。」を理念とし、
自由な発想から生まれる東京のストリートをベースにしている。遊び心と高揚感を持った大人のリアルクローズを提案。
The brand is designed based on the concept of “Clothing for not only momentary existence, but long lasting in wardrobe and memory” and unconventional free inspiration from Tokyo street. The brand brings forward playful yet mature real clothing.
Characteristic
細部まで拘った素材と仕様、パターンテクニックを元にContemporary Styleを創り出している
Base on setting high standard of materials quality and putting high requirement of specifications and pattern technic to create contemporary style clothing.
Designer
茅野 誉之/チノ タカユキ
2003 | 3月文化服装学院ファッション工科専門課程アパレルデザイン科卒業 |
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2004 | 3月文化ファッションビジネススクール修了(現文化ファッション大学院大学) |
2007 | MOULD設立 |
2008 | 2008-09A/Wより前身となるブランドを始動 |
2014 | 14S/Sコレクションよりブランド名を“CINOH(チノ)”に改称 |
2014 | 株式会社モールド設立 |
Chino Takayuki
2003 | Graduated from Bunka Fashion College apparel design department |
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2004 | Graduated from Fashion technology department of Bunka Fashion graduate University |
2008 | Started the lady’s brand during the 2008-2009 AW |
2014 | Renamed the brand as CINOH at the collection 2014SS |
2014 | Founded the limited liability company MOULD |